Pristatomi projekto apie dirbtinio intelekto ir mokymosi analitikos naudojimą mokyklose rezultatai

Klaipėdos universitetas ir Mokyklų tobulinimo centras rengia konferenciją, pristatysiančią projekto „Dirbtinis intelektas ir mokymosi analitika: ateitis prasideda šiandien“ rezultatus ir aptars dirbtinio intelekto ir mokymosi analitikos naudojimą mokyklose, pasaulines tendencijas, užsienio šalių patirtis, Lietuvoje besiformuojančią ekosistemą.

Atliekant tyrimą šalies mokytojai bendradarbiaudami mokėsi pamokose naudoti dirbtinį intelektą ir mokymosi analitiką. Konferencijoje bus aptartos mokyklų kūrybinio darbo patirtys, iššūkiai ir pasirengimas juos priimti, pristatytas tėvų požiūris į vaikų mokymą(si), naudojant dirbtinį intelektą ir mokymosi analitiką, ateities vizijos apie dirbtinio intelekto ir mokymosi analitikos naudojimą mokyklose.

Konferencija vyks š. m. gruodžio 17 d. 13–17 val. val. nuotoliniu būdu (registracija iki gruodžio 16 d.  – formos nuoroda).

Konferencija skirta edukologijos specialistams ir tyrėjams, švietimo įstaigų vadovams, mokytojams, pagalbos vaikui specialistams, švietimo politikos formuotojams, IT kompanijų, plėtojančių technologinius sprendimus edukacijos rinkai, atstovams ir kitiems besidomintiems šia sritimi.

Projektą „Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą Lietuvoje“ yra vienas iš 12 trumpalaikių 2021 metų mokslinių tyrimų sveikatos ir švietimo bei ugdymo srityse projektų, finansuotų pagal sutartį su Lietuvos mokslo taryba 2021–2027 m. Europos Sąjungos lėšomis.

Reginio programa.

Dalintis per...